Regulamin Umawiania Wizyt i Opłat Dla Pacjentów Kliniki Stomatologicznej Luxdentica
1. Rezerwacja wizyt
1.1 Rezerwacja wizyty
Pacjent może zarezerwować termin wizyty poprzez stronę internetową pod adresem https://www.luxdentica.pl/umow-wizyte-kompleksowa, mailowo, poprzez czat z rejestratorką, telefonicznie lub osobiście w klinice. Wizyta stacjonarna, online (audio + video) oraz telefoniczna (audio) są dostępne w zależności od preferencji pacjenta oraz dostępności.
1.2 Zmiana terminu lub odwołanie wizyty
Zmiana terminu wizyty jest możliwa bezpłatnie, jednak nie później niż 24 godziny przed jej zaplanowanym terminem. W przypadku zmiany terminu po upływie 24 godzin przed wizytą lub niestawienia się na wizycie, naliczana jest opłata absencyjna. Zmiany można dokonywać mailowo, poprzez czat z rejestratorką, telefonicznie lub osobiście w klinice.
1.3 Opłaty absencyjne
W przypadku niestawienia się na wizytę bez wcześniejszego jej odwołania lub zmiany terminu wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, pacjent zobowiązany jest do uiszczenia opłaty absencyjnej w wysokości przedstawionej w tabeli. Opłata ta nie podlega zwrotowi.
Opłaty absencyjne w Luxdentica - tabela obowiązuje od 01.07.2025 |
|
Zabiegi higieny i profilaktyki jamy ustnej |
200 pln |
Zabiegi wybielania zębów |
200plm |
1.4 Opłaty rezerwacyjne
W przypadku wizyt planowanych np. zabiegi chirurgiczne, implantologiczne, leczenie endodontyczne, leczenie protetyczne w klinice Luxdentica obowiązuje opłata rezerwacyjna przedstawiona w poniższej tabeli. W przypadku niestawienia się na zaplanowany zabieg lub nieodwołania go nie później niż 48 godziny przed planowanym terminem opłata rezerwacyjna nie będzie podlegać zwrotowi.
Opłaty rezerwacyjne w Luxdentica - tabela obowiązuje od 01.07.2025 |
|
Zabiegi implantologiczne |
1000 zł za każdą zaplanowaną godzinę |
Zabiegi endodontyczne |
1000 zł za każdą zaplanowaną godzinę |
Zabiegi protetyczne |
1000 zł za każdą zaplanowaną godzinę |
2. Postanowienia szczegółowe
a) Płatność za wizytę
Wizyta stacjonarna – płatność odbywa się bezpośrednio po wizycie w recepcji.
Wizyta online/telefoniczna – pacjent zobowiązany jest do dokonania płatności najpóźniej 24 godziny przed jej terminem. W przypadku braku płatności, rezerwacja wizyty zostaje automatycznie anulowana.
b) Potwierdzenie obecności na wizytach stacjonarnych w tym samym dniu
Jeśli pacjent rezerwuje wizytę w danym dniu na ten sam dzień, potwierdzenie obecności powinno nastąpić do godziny 10:00.
3. Sytuacje szczególne
W przypadku wyjątkowych sytuacji, które nie zostały uwzględnione w regulaminie, każde zdarzenie będzie rozpatrywane indywidualnie w porozumieniu z pacjentem oraz lekarzem prowadzącym. Zgłaszając sytuację wyjątkową należy zgłosić ja w formie pisemnej mailowo na adres recepcja@luxdentica.pl. Do zgłoszenia należy dołączyć dowód nadzwyczajności zdarzenia np. zwolnienie lekarskie, policyjną notatkę zdarzenia, zaświadczenie ZUS.
Uśmiechamy się na co dzień
Właśnie dla Ciebie przygotowaliśmy specjalny program, który docenia naszych stałych klientów.